Prace zaliczeniowe z każdego zakresu tematycznego

Bibliografia

  1. Braun – Gałkowska M.: Agresja w reklamach kierowanych do dzieci. “Edukacja i Dialog” 2000, nr 5.
  2. Braun-Gałkowska M.: Wpływ gier komputerowych na psychikę dzieci, w: „Problemy opiekuńczo-wychowawcze”, 1997, nr 8, s. 7 (wkładka); T. Bach-Olasik, Agresywność dzieci i młodzieży a telewizja, „Katecheta”, 1993, nr 4, s. 230-233; W. Sikorski, Agresywność młodzieży a jej preferencje programów telewizyjnych, „Psychologia Wychowacza”, 1998, nr 3, s. 231-238.
  3. Braun-Gałkowska M.: Oddziaływanie obrazów przemocy na psychikę, „Ethos” 1997, nr 40.
  4. Braun-Gałkowska M.: Wpływ telewizyjnych obrazów przemocy na psychikę, „Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze” 1995, nr 6.
  5. Braun – Gałkowska M.:Gry komputerowe a psychika dziecka. “Edukacja i Dialog” 1997, nr 9.
  6. Bromboszcz E.: Percepcja reklamy telewizyjnej przez dzieci. “Psychologia Wychowawcza” 1993, nr1.
  7. Brzeziński J.: Elementy metodologii badań psychologicznych. PWN, Warszawa 1984.
  8. Cackowski Z.: Problemy i pseudoproblemy. WkiW, Warszawa 1964.
  9. Chłopkiewicz M.: Osobowość dzieci i młodzieży. Rozwój i patologia. WsiP, Warszawa 1987.
  10. Doroszewska J.: Pedagogika specjalna. Tom I, ZN im. Ossolońskich 1981.
  11. Filipczuk H.: Rodzina a rozwój psychiczny dziecka. Nasza Księgarnia, Warszawa 1981.
  12. Fontana D.: Psychologia dla nauczycieli. Wyd. Zysk i S – ka, Poznań 1995.
  13. Fryc – Piętak D.: Mass media a zachowania seksualne. “Wychowawca” 1995, nr 6.
  14. Gajda J., Juszczyk S., Siemieniecki B., Wenta K.: Edukacja medialna. Wyd. A. Marszałek.
  15. Gerstmann S.: Osobowość. PZWSz, warszawa 1970.
  16. Guthrie E. R.: Osobowość w świetle teorii uczenia się. Problemy osobowości motywacji w psychologii amerykańskiej. Wybór i opracowanie J. Reykowskiego, Warszawa 1964.
  17. Hałaj J., Pietrzak H.: Psychologia społeczna w praktyce. WSP Rzeszów 2000.
  18. Han-Ilgiewicz N.: Nieznośni chłopcy. Typy plastyczności psychicznej w diagnostyce szkolnej. Warszawa 1960, s. 220 ns.; M. Bates, Człowiek i jego środowisko (tłum. z ang.), Warszawa 1967.
  19. Hołyst B.: Kryminologia, Warszawa 1989.
  20. Hołyst B.: Kryminologia, Warszawa 1994.
  21. Izdebska J.: Rodzina – dziecko – telewizja. Szanse wychowawcze i zagrożenia telewizji. TRANS HUMANA, Białystok 1996.
  22. Kall J.: Reklama. PWE, Warszawa 1995.
  23. Kiełtyka – Zając B., Góra K., Zając A.: Semiotyczno – ergonomiczne uwarunkowania konstruowania ekranowych i komputerowych komunikatów wizualnych. [W:] Nowoczesne media w kulturze, mauce i oświacie. Red. W. Strykowski, A. Zając, UAM w Poznaniu – WSP w Rzeszowie – TARR, Tarnów 1997.
  24. Kobolewska J.: Środki masowego oddziaływania. CRZZ, Warszawa 1972.
  25. Kołodziejska D.: Telewizja wpływa na rozwój dziecka. “Edukacja i dialog” 2002, nr3.
  26. Kossowski P.: Reklama i dziecko. Pedagogiczny wymiar zjawiska. “Problemy Opiekuńczo – Wychowawcze” 1997, nr 8.
  27. Kossowski P.: Dziecko i reklama telewizyjna. Wyd. Żak, Warszawa 1999.
  28. Kotarbiński T.: Wykłady z dziejów logiki. Wrocław – Warszawa – Kraków 1957.
  29. Król T.: Wpływ telewizji na zachowania agresywne dzieci i młodzieży. “Psychologia i Rzeczywistość” 2003, nr 1.
  30. Kunowski S.: Podstawy współczesnej pedagogiki. Warszawa 1993.
  31. Kurski J.: Przepraszam, czy tu zabijają. “Gazeta Wyborcza” 1994, nr 283.
  32. Kwarciak B.: Co trzeba wiedzieć o reklamie. PSB, Kraków 1999.
  33. LaszkowskaJ.: Niebezpieczne gry z myszką. “Edukacja i Dialog” 2001, nr 4.
  34. Lipkowski O.: Resocjalizacja.WsiP, Warszawa 1980.
  35. Masiuk T. R.: Reklamy w oczach dzieci. “Wychowanie w Przedszkolu” 1994, nr 10.
  36. Nuttin J.: Struktura osobowości. PWN, Warszawa 1968.
  37. Okoń W.: Słownik pedagogiczny. PWN, Warszawa 1975.
  38. Pawlica B., Widawska E.: Wpływ reklamy na kształtowanie. “Edukacja i Dialog” 2001, nr 4.
  39. Porębska M.: Osobowość i jej kształtowanie się w dzieciństwie i młodości. WsiP, Warszawa 1982.
  40. Przetacznik – Gierowska M., Makiełło – Jarża G.: Podstawy psychologii ogólnej. WSziP, Warszawa 1989.
  41. Rataj M.: Szkoła – dzieci – rodzice. CRZZ, Warszawa 1979.
  42. Reber A. S.: Słownik psychologii. Wyd. Naukowe Scholar, Warszawa 2000.
  43. Reykowski J.: O rozwoju osobowości. “Psychologia Wychowawcza” 1976, nr 3.
  44. Robinson P., Tamosaitis N., Spear P., Soper V.: Cyberseks. Warszawa 1995.
  45. Roszkiewisz I.; Psychologia rozwojowa dla rodziców. Młodszy wiek szkolny. Wyd. Nasza Księgarnia, Warszawa 1983.
  46. Schneider H. J.: Zysk z przestępstwa. Warszawa 1992.
  47. Skrzypczak J. (red.): Popularna encykopedia mass mediów. KURPISZ, Poznań 1999.
  48. Skorny Z.: Prace magisterskie z psychologii i pedagogiki. WsziP, Warszawa 1984).
  49. Sonczyk W.: Media w Polsce. WsiP, Warszawa 1999.
  50. Szewczuk W.: Psychologia. Zarys podręcznikowy. WsiP, Warszawa 1966.
  51. Wiśniewski Cz.: Kształtowanie osobowości. “Edukacja i Dialog”, 1998, nr3.
  52. Tokarski J. (red.):Słownik wyrazów obcych. PWN, Warszawa 1980.
  53. Trempała E.: Szkoła a edukacja równoległa (nieszkolna). Poglądy, doświadczenia, propozycje. Bydgoszcz 1993.
  54. Wolny I.: Reklama w odbiorze najmłodszych uczniów. “Edukacja i Dialog” 1995, nr 6.
  55. Wroczyński R.: Pedagogika społeczna. PWN, Warszawa 1979.
  56. Zając A.: Wychowawcze aspekty filmów animowanych emitowanych przez polskojęzyczną telewizję. [W:] Media w kulturze, nauce i oświacie. Red. W. Strykowski i A. Zając, UAM w Poznaniu – WSP w Rzeszowie – TARR, Tarnów 1996.
  57. Ziemska M.: Rodzina a osobowość. Wyd. Wiedza Powszechna, Warszawa 1979.
  58. Żebrowska M.: Psychologia rozwojowa dzieci i młodzieży. PWN, Warszawa 1986.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: